Întrebări frecvente

Informații despre livrare

Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 300 RON. Pentru comenzile sub 300 RON, contravaloarea livrării este 23 lei.

Livrarea comenzilor plasate pe Site-ul www.elegantoptic.ro se face strict pe teritoriul Romaniei, prin intermediul firmelor de curierat.

Livrarea se efectuează în 1-4 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc și 5-10 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stocul furnizorului. Perioadele mai sus menționate sunt comunicate în confirmarea comenzii și decurg din acel moment. Livrarea se face la adresa specificată de dumneavoastră, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00-18:00.

Livrarea comenzilor plasate pe Site-ul www.elegantoptic.ro se face strict pe teritoriul Romaniei, prin intermediul firmelor de curierat.

Returnări și rambursări

Ramele de ochelari/ochelarii de soare se pot returna fără a preciza motivul, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intra în posesia fizică a produselor. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire cu un alt produs sau rambursarea integrală a valorii.
Dacă după analizarea solicitării, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Produsul trebuie să nu fie deteriorat, să nu conțină urme de uzură, să fie returnat numai în ambalajul original sigilat și ambalat corespunzător și fără însemnări sau alte modificări aduse produsului sau ambalajului.

Vom accepta returnări pentru orice achiziție în termen de 14 de zile de la data livrării, atâta timp cât produsul ne este returnat în starea sa inițială. Clientul este responsabil pentru costul de livrare a returnării produsului către noi și vă sugerăm să utilizați o metodă de expediere cu confirmare de livrare, deoarece Elegant Optic nu este responsabil pentru pachetele returnate deteriorate sau pierdute în tranzit.

Pentru analizarea solicitării de retur/înlocuire, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail office@elegantoptic.ro urmând a primi un răspuns din partea Elegant Optic în maxim 15 zile de la primirea reclamației. Elegant Optic va rambursa contravaloarea produsului prin transfer bancar.

Lentilele de ochelari nu pot face obiectul renunțării la achiziție, conform Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, art.16, lit. c). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului. Clientul își asumă răspunderea asupra corectitudinii datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele transmise din rețetă sunt corecte.

Cumpărătorul are dreptul să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în. cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate.
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Nu pot face obiectul renunțării, conform OUG 34/2014, și următoarele:
1) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Recomandări ochelari

În graba noastră cotidiana, când vine vorba de curățarea ochelarilor utilizezi cam tot ce găsești la îndemâna: tricou, șervețel, batista etc. Curățarea incorecta este motivul pentru care lentilele se zgârie și nu mai vezi clar cu ochelarii.

Recomandarea noastră este sa folosești soluție de întreținere sau apă caldă cu săpun! Apoi șterge delicat lentilele cu microfibra. Tipul de lentile nu are importanță, fie că sunt din sticla sau din plastic, microfibra este absolut necesară. Păstrează microfibra în tocul ochelarilor și ai grijă să fie curată!

  • Evită să folosești șervețele de hârtie atunci când ștergi ochelarii, acestea zgârie lentilele și în timp se vor mătuii.
  • Nu îi șterge niciodată pe uscat, folosește întotdeauna soluție sau apă caldă cu săpun, deoarece particulele fine de praf îți pot zgâria lentilele.
  • Nu folosi soluții de curățare de uz casnic sau soluții de curățat sticla.
  • Nu purta niciodată ochelarii pe cap deoarece se vor murdarii mult mai ușor și se vor deforma.
  • Nu scoate niciodată ochelarii de la ochi cu o singură mână, rama se poate rupe sau deforma în timp.
  • Nu așeza ochelarii cu lentilele în jos pe suprafețe dure.
  • Nu pune ochelarii în buzunar sau în poșeta fără toc.
  • Nu ține niciodată ochelarii în soare pe bordul mașinii sau la temperaturi ridicate.

Lentilele de contact sunt o alternativa excelentă pentru cei care nu vor să poarte ochelari cât și pentru cei care doresc o schimbare și aleg o pereche de lentile de contact colorate. Alegerea unei perechi de lentile de contact în detrimentul ochelarilor clasici implică respectarea cu strictețe a indicațiilor oferite de specialistul oftalmolog.

  • Înainte de folosirea lentilelor de contact este foarte important să te ocupi de igiena mâinilor și ai mare grijă să nu ai creme sau alte reziduri pe mâini.
  • Păstrează întotdeauna lentilele în soluția specială destinată acestui lucru.
  • Nu prinde niciodată lentila cu unghiile, folosește întotdeauna buricele degetelor.
  • Degetul cu care aplici lentila nu trebuie sa fie prea umed și nici prea uscat.
  • Nu folosi lentilele de contact mai mult timp decât este indicat pe ambalajul acestora.
Controlul oftalmologic, ca orice control medical, este binevenit pentru a depista din timp eventualele probleme apărute la nivelul ochilor.
Mai mult de 75% din afecțiunile oculare pot fi evitate și tratate daca sunt descoperite din timp.
Ochii noștri îmbătrânesc odată cu noi, iar cu trecerea timpului capacitatea lor scade. Din acest motiv trebuie să avem grijă de ei pentru a ne bucura de o viață cât mai clară.
Unele persoane au o predispoziție în a dezvolta afecțiuni oculare, iar cea mai buna armă împotriva acestor afecțiuni este prevenția.

Se recomanda vizita la specialistul optometrist sau medicul oftalmolog o dată pe an.

Cu trecerea timpului corpul nostru îmbătrânește, iar vederea este una dintre cele mai afectate funcții de acest proces natural. Dioptriile se pot modifica semnificativ și atunci apar simptome ca amețeală, durerile de cap, oboseală accentuată, etc. În prima fază putem da vina pe stresul cotidian pentru aceste simptome, dar ele se pot agrava în timp și trebuie să acționăm rapid.

Fă control regulat și scapă de probleme!

Derulați în sus
Close
Close
Close

Coșul meu

Coșul dvs. este gol.

Continuă cumpărăturile